Întrebări frecvente – servicii optica medicala online

Achiziționarea produselor comercializate de optiMAC (prin servicii optica medicala online) se poate realiza prin intermediul mai multor modalități:

  • Online, prin intermediul serviciilor www.optimac.ro rezervând produsele preferate în magazin.
  • În oricare dintre magazinele optiMAC din Brașov: pentru adresele complete vizitați această pagină.
  • Telefonic, apelând numărul 0724270315 (Telekom).
  • Prin email la adresa comenzi@optimac.ro.

Rezervarea online:

Pentru a rezerva produse online trebuie să urmați câțiva pași simpli, după cum urmează.

Vizualizează produsele din catalogul online

  • Serviciile optimac.ro includ și un catalog online unde poți vizualiza cele mai populare produse care se vând în magazinele optiMAC din Brașov.
  • Alege categoria care te interesează – rame de ochelari, lentile de contact, ochelari de soare sau accesorii.
  • Alege produsul, sau produsele care îți plac.
  • Acestea vor fi automat adăugate într-un coș virtual.
  • Această operație nu te obligă la niciun fel de plată. Tot ceea ce faci este să rezervi anumite produse într-un magazin optiMAC – acolo poți proba produsele înainte de a le cumpăra.

Alege produsul pe care îl dorești

  • Navighează și răsfoiește catalogul nostru online.
  • Când îți place un produs apasă pe butonul de „Rezervă”.
  • Poți rezerva oricât de multe produse dorești.
  • Produsele pot fi apoi probate în oricare locație optiMAC din Brașov iar tu nu trebuie să plătești nimic înainte de a te decide către un produs anume.

Finalizarea procesului de rezervare

  • Din fereastra „coșul meu” localizată în partea dreapta-sus a site-ului poți vizualiza produsele rezervate și poți finaliza acest proces.
  • Completați formularele aferente urmând cu atenție toți pașii.
  • Asigurați-vă că furnizați date reale prin care puteți fi cu ușurință contactați.
  • Finalizați apăsând butonul „trimite rezervarea”.
  • Nu uita să te prezinți la magazinul indicat în data pe care ai ales-o pentru a proba produsele rezervate.

Prin finalizarea rezervării cumpărătorul își dă acordul că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de comandă online, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii pe site-ul www.optimac.ro.

Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că vânzătorul (optiMAC) poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil la acea dată și în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

Produse

optiMAC va face tot posibilul pentru a se asigura că toate rezervările vor fi onorate. În cazul în care ați rezervat produse ce nu mai sunt valabile, sau stocul cărora s-a sfârșit, vom încerca să vă contactăm pentru a găsi soluții prin care să remediem aceste probleme (alegerea unui produs similar, sau comandarea celui inexistent de la furnizor în cazul în care acest lucru este posibil). Dacă nu vă putem contacta atunci vom considera rezervarea ca fiind anulată.

Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. Dacă produsul considerat defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii produsului cu unul similar sau returnarea integrală a valorii achitate.

Dacă se alege înlocuirea produsului defect cu unul similar, SC ANAMAR OPTIMAC SRL se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț va fi suportată de către cumpărător.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de SC ANAMAR OPTIMAC SRL oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de SC ANAMAR OPTIMAC SRL de la clientul în cauză.

Dacă opticienii noștri consideră că, înainte de a accepta rezervarea dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci vor avea acest drept. De asemenea vor putea să vă ceară să trimiteți rețeta scrisă prin e-mail sau prin poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului care a prescris rețeta sau să refaceți consultul oftalmologic.

Prețuri

Toate prețurile afișate în cadrul magazinului online www.optimac.ro includ TVA (20%sau 9% în funcție de fiecare produs în parte).

Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel de pe site-ul optiMAC și stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă. Nu există o limită minină de preț pentru o anumită comandă.

Prețurile pot fi modificate fără comunicarea în prealabil a acestui lucru. În cazul ofertelor se va specifica perioada de valabilitate a acestora. Promoțiile sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor „promoție”, „soldare” sau prin sintagme similare precum „promo”, „ofertă”, etc.

Plata

Prin rezervarea produselor de pe www.optimac.ro clientul nu se obligă la niciun fel de plată fizică sau online. Plata se va face în magazin dacă produsul / produsele rezervate sunt alese de către client.

Calitatea produselor

În baza avizului de funcționare eliberat de Minsterul Sănătății și Agenția Națională a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale, și în baza certificatelor producătorilor referitoare la Normele Europene (CE) se certifică faptul că articolele optice cuprinse în factură și comercializate de către SC ANAMAR OPTIMAC SRL îndeplinesc normele de calitate în vigoare.

Top